vineri, 22 iulie 2011

Happy!:)

Azi sunt super, mega ,hiper fericita!Asa ca nu incercati sa imi stricati fericirea,nici nu aveti cum:)),asa ca nu are rost sa incercati!.
De ce sunt fericita?pentru ca in urma cu ceva timp,am si scris pe blogg daca imi amitesc eu bine:)),am castigat un concurs(daca se poate spune asa).Este vorba de emisiunea LOL de pe MTV care pune la bataie toate cadourile aduse de invitatii.,tot ce trebuia sa faci era sa pui un video amuzant la ei pe wall.
Eu am dorit foarte mult,am insistat pana ce a ajuns la mine:X,iar acum imi apartine,e a mea,e fosta a lui respectiv  a ei,e vorba de o bratara si un lantisor.Eu am dorit foarte mult bratara pe care am si primit-o,dar am mai primit si un lantisor asa bonus:)).Bratara(care este de fapt un lantisor) este inpletita si este de culoare un fel de vernil cu crem si maro si lantisorul este de altfel foarte dragutz,are un pandantiv in forma de bufnita.
Bratara a apartinut lui Silviu de la Sunrise INC ,iar lantisorul nu stiu,la cat de fericita eram cand am auzit ca am primit bratara nu am mai avut urechi sa aud:)).
Ma bucur ca am primit cadoul pana la urma,tocmai cand imi pierdusem speranta ca nu o sa le mai primesc tocmai atunci au sosit:X
Mai jos am sa va las poze.Va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu