duminică, 27 noiembrie 2011

New song:Dya-Don`t know

   In sfarsit mi-am adus aminte id-ul pe care am facut blogul si am putut sa ma loghez,nu de alta dar eram obsnuita sa ma loghez de pe Google Chrome unde era memorat id-ul iar domnul` Chrome nu mai vrea sa ma lasa sa intru deci l-am schimbat cu Mozila.Bine ca nu imi amintem id-ul si imi amintem parola:)).De acum inainte o sa imi scriu toate id-urile si parolele ca sa nu ma mai chinui jumate zi sa imi aduc aminte un id!
  Dar sa trecem la oile noastre.
De curand(saptamana trecuta) Dya a lansat o noua melodie by Fortzaa Costiiii:)),adica Costi Ionita.
Nu stiu cam se face dar a doua zi melodia era pe radio si la cinci zile a intrat si in topurii,are plile nenea Costi!
Oricum merita melodia sa intre pe radio pentru ca e super frumoasa!
Enjoy!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu