miercuri, 16 noiembrie 2011

New Video:Sunrise INC-Nina

 E 16.11 si nu am mai postat pe blog de ceva timp,pentru ca nu m-am mai putut loga.
Azi am sa va povestesc despre cel mai nou videoclip de la baietii mei:X:).Sunrise INC au lansat cel mai asteptat videoclip al toamnei de mine pentru  cel mai recent single``Nina``.
Horoscopul meu de azi, a avut perfecta dreptate.Daca de dimineata am fost destul de prost dispusa fara chef de nimica, spre seara mai ales dupa magnificul telefon primit de la Anita,am fost foarte fericita.Daca eram la ora probabil ca m-ar fi dat profesoara afara la la ora cat de happy eram:)).
Ma bucur ca au lansat videoclipul in 16 (pentru mine 16 este o data foarte importanta pentru simplu fapt ca pe 16 sunt nascuta:)) si pot spune ca imi poarta noroc).
  Videoclipul a fost lansat pe Urban.ro unde mai puteti gasi deasemenea poze si un making-off.
Regia videoclipului i apartine domnului Florin Botea filmarile avand loc in studiourile Media Pro.
A fost cel mai solicitant clip de pana acum. Am filmat practic fara pauze si eu am facut cea mai rece si in acelasi timp romantica baie din viata mea. Suntem insa foarte incantati de rezultat, povesteste Silviu, Sunrise INC.  Scenariul clipul `Niña` surprinde tot ceea ce ne-am imaginat, am trait si am experimentat in perioada in care am compus piesa. Este mai mult decat o insiruire de imagini pe beat, continua Adi, Sunrise INC.
Un videoclip de nota 10 care merita vizionat:)!Enjoy!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu