sâmbătă, 31 decembrie 2011

La revedere 2011,bine ai venit 2012!

   Uite cum usor usor sa scurs si anul 2011:(.Primu lucru la care ma gandesc cand spun ca a mai trecut un an ma gandesc la faptul ca am mai imbatranit cu  un an,a trecut inca un an din anii copilariei mele,a adolescentei mele si usor ma apropi spre maturitate.Stiu ca este putin cam devreme sa gandesc asa, da ce sa fac?:))
   Anul 2011, a fost per total un an bun as putea spune foarte bun insa cu mici minusuri.A fost un an in care unele visurii au devenit realitate,in care cele mai puternice dorinte sau transformat in realitate.Un an in care am avut parte atat de momente foarte frumoase cat si de momente mai putin frumoase,insa intradevar care au fost mult mai putine.Un an in care m-am distantat de anumite persoane insa am cunoscut niste persoane minunate care in scurt timp mi-au devenit prieteni.Am cunoscut persoane cu adevarat valoroase care nu am facut decat sa imi dea sfaturi bune.A fost un an in care pot spune ca m-am hotarat,stiu ce vreau sa fac mai departe!.Am invatat ce este prietenia adevarata,acum stiu pe cine ma pot baza in anumite momente si pe cine nu,dur dar adevarat.
  Ce imi doresc in 2012?:)Destule........Imi doresc sa fiu in continuare apreciata,sa am alaturi prieteni adevarati si sa cresc in mai multe domeni,vreau ca visele mele sa nu se opreasca pana nu devin realitate!
La multi ani 2012!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu