duminică, 15 ianuarie 2012

Adam B & Dj. Frankie - Love Ya' (by Amsterdam Avenue)

     
Un nou proiect muzical a iesit la rampa in ultima luna a lui 2011.
Este vorba de Adam B care impreuna cu Dj Frankie si ajutat de Amsterdam Avenue ne aduc `Love Ya``.
     Adam B  a absolvit Seminarul Teologic de la Slobozia si Facultatea de Teologie din cadrul Uniiversitatii Bucuresti. ”De mic mi-au placut fotbalul si muzica, cu care am mers in paralel. De la tatal meu am invatat sa cant la mai multe instrumente muzicale. Pentru moment preotia am lasat-o in plan secund pentru ca e foarte grea. Nu stiu pentru cata vreme, dar vom vedea. Oricum in viata asta poti fi orice, insa nimic nu se compara cu trairile unui preot.  Daca l-as vedea pe Dumnezeu, sincer, sigur nu as putea sa ii vorbesc, dar i-as asculta mesajul si l-as transmite tuturor”iata ce a declarat pentru urban.ro.
Piesa este foarte draguta si merita sa fie promovata insa nu prea se poate......stiti nu ai pile, nu ai bani...atunci muzica ta nu se bucura de succes.
Enjoy!:*



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu