duminică, 22 ianuarie 2012

Hurts


 Hurts este un duo bitanic format in  Manchester anul 2009,compus din  Theo Hutchcraft (vocalist) și Adam Anderson (producător) .
In anul 2010 lanseaza primul single  `Better Than Love`urmat de primul album intitulat  `Happiness`,care de altfel a fost lansat si la noi.Albumul a fost vandut in peste 1 milion de exemplare in toata lumea si le-au adus celor doi componenti foarte multe concerte.
Lanseaza cel de al doilea single  `Wonderful Life`cel care i-a propulsat mult mai sus decat se asteptau.
Va recomand sa ascultati albumul `Happines`contine piese foarte frumoase si printre ele si o colaborare cu Kylie Minogue.
De unde si pana unde am ajuns sa scriu  despre Hurts?:)E adevarat imi plac si mie dar principalul motiv este prietena mea Petro:*.De cand a vazut un video cu ei pe Youtube a ramas blocata pe ei ,toata ziua Hurts in sus Hurts in jos.....Nu i nimica ca doar asa sunt si eu numai ca cu altcineva, deci o inteleg si o ascult cu draga inima:).
Pana la un anumit punct sunt total de acord cu ea,sunt o trupa draguta cu melodi foarte bune care merita ascultate.
Baieti ne-au vizitat de doua ori ,ultima data filmand si un videoclip la noi pentru piesa `Sunday` si Petro ia ratat din pacate...dar nu i nimica la urmatorul concert Hurts din Romania cine o sa fie in primul rand?:)Petro normal!:*
Acestea fiind supuse va invit sa va rasfatati urechile cu muzica celor de la Hurts.......Enjoy!:*.


Piesa mea preferata:)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu