marți, 3 ianuarie 2012

Jace Everett - Bad Things

 Eu sunt o mare iubitoare de povesti cu vampirii,asta in cazul in care nu stiati:D.Am inceput prin a citi Vampire Diaries o poveste care ma tinut captiva toata vacanta .Daca am citit cartile am zis sa incerc sa ma uit la serial....a fost deajuns primul episod ca sa imi dau seama ca vreau sa il vizionez in continuare.
Dupa ce terminasem de urmarit toate episoadele din TVD ,au aparut impreuna cu BRAVO primele 10 volume din TRUE BLOOD,le-am cumparat la un pret mult mai bun fata de cel din librarie si m-am pus pe citit.Repede le-am mai terminat pentru ca chiar mi-au placut.Apoi de ceva timp am inceput sa ma uit si la serial...care ma tinut ocupata...insa pot spune ca a durat ceva timp pana mi-a captivat atentia.
Daca ar fi sa fac o comparatie intre cele doua povesti as spune ca Vampire Diaries iti captiveaza atentia mai repede si ti-o mentine,iar povestea este un pic mai credibila.Insa nici TRUE BLOOD nu se lasa mai perejos doara ca imi vine mie greu sa cred ca EXISTA vampiri,ba mai mult ei traiesc cot la cot cu oamenii,inteleg ca sunt povesti SF dar ......In concluzie as spune ca TVD este mai bun ca Vampire Diaries iar True Blood(cartile )unt mai bune ca True Blood(filmul).
Asta a fost asa o mica povestioare,sa aveti grija cine stie poate la noapte o sa va viziteze un vampir:))!
Acum va las cu genericul de la True Blood:)!Enjoy!:*
   vampire diaries

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu