sâmbătă, 4 februarie 2012

The Marker

 Baietii de la The Marker au inceput anul cu o multime de lansari.Nu stiu daca am mai spus dar ei sunt preferati mei dupa se stie cine:).
Din cate am citit se pare ca anul acesta vor lansa primul album iar ca o surpriza pentru fanii au lansat 3 melodi ce fac parte de pe album,despre care nu stim inca cum se va numi sau cand va fi lansat.
Piesele suna super bine ,sunt ceva total diferit fata de ce se aude pe la noi in zilele acestea, sunt sigura ca va fi un album genial.
Din categoria lansarilor mai fac parte si 3 videoclipuri filmate pe acoperisul unei cladiri din Brasov.Este vorba de variantele acustice a doua dintre piesele lansate si un cover dupa Selena Gomez care suna demential:X.
Piesa `My tribe` o sa benefieze si de un videoclip care a fost filmat zilele acestea.Dupa pozele pe care le-am vazut o sa fie ceva super diferit.

Preferata mea:X


Ei se pot numi cu adevarat artisti!


Asta ma inebuneste:X:X:X:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu