vineri, 2 martie 2012

Eurovizion 2012 :Romania intra pe ultima suta de metri!

    In sfarsit avem parte de toate melodiile care intra in cursa :Eurovizion 2012 Romania!
De ceva timp asteptam momentul acesta,sunt melodii dragute ,care merita ascultate.
Anul acesta in finala se vor `bate `15 melodii, una mai draguta ca alta,toate acestea pe 10 Martie.Chiar daca anul acesta o sa ne alegem reprezentantul mai tarziu, sper sa facem o figura foarte frumoasa in Baku si de ce nu sa obtinem un loc bun ...printre primi 5!
Chiar daca nu avem cine stie ce nume prezente, avem piese frumoase!Ce ne trebuie noua Inna sau Alexandra Stan cand avem `Call my name`?Inainte de a asculta piesele live, eu spun Viky Red in BAKU!Spor la ascultat!

Primul in preferintele juriului a fost Catalin Josan cu piesa `Call my name`.Piesa a fost compusa de Keo,  Ralflo, Bogdan Mureşan si James Alexander.Catalin participa pentru a treia oara la Esc si eu spun ca o sa fie cu noroc!Piesa este draguta transmite un mesaj,Catalin poate canta live fara probleme,este carismatic,are experianta si mai este foarte iubit in Italia si alte tari.Deci are toate calitatile pentru un viitor reprezentant al Romaniei la ESC!

Dupa ce au inscris piesa pe ultima suta de metri ,uite ca se vad printre finalisti si mai ales printre preferati.Piesa a fost compusa de Costi Ionita(forta tatiiiiiiiii:))).Sincer nu ma asteptam sa se inscrie la ESC ,dar nu zic nu la:Mandinga in Baku.Piesa este una saltareata ,care te face sa dansezi si are acel ceva ce iti ramane intiparit in minte.Daca o sa sune bine live ,plus show-ul care garantez ca o sa fie de nota 10, nu avem cum sa dam gresi in Baku.Oricum presimt ca la televoting ei vor iesi pe primul loc!

O alta piesa foarte simpatica este ceea a lui Viky Red.Piesa a fost lansat la finele anului trecut si beneficiaza si de un videoclip.Baiatu asta chiar poate sa cante live foarte bine.Piesa este dance si te prinde repede, este exact ce ne-ar reprezenta tara cu succes.

Foarte draguta piesa ,insa eu nu as merge pe mana unei balade, daca vrem un loc bun in clasamentul final.

Saltareata piesa .......dar nimic mai mult.Nu imi place!

Ovidiu Anton participa in calitate de interpret,compozitor si textier, asa artist mai rar!Piesa este foarte draguta dar prea trista.......:(

Hmmm are voce tipa, poate canta live, dar atat.Este prea tanara pentru Esc,nu are pic de experienta, cum va face fata?Piesa nu iese cu nimic din tiparul actual din Romania...poate doar prin simplu fapt ca are mai multe versurii:))

Nu am mai auzit pana acum de Ioana Anuta insa sper ca de acum incolo sa aud multe si numai de bine.Piesa este puternica si are un mesaj care imi place foarte mult Girls don`t cry for love!

Piesa tipica pentru ESC,dar noi nu vrem sa fim aceias, noi vrem sa fim diferiti.

Prea multe balade si prea multa dragoste:)).Mai un pic si incep sa plang!:(

Nustiu de ce asta mi se pare un pic mai diferita.Are ceva dragut ...dar nu stiu ce:)

Dragute versurile:):P

Am stiut inca de cand am aflat ca vor participa la ESC,ca  vor avea o melodie superba.Nu m-am inselat!You are the only one that can save me!

Imi place melodia ,nu stiu cum suna live ,insa sunt curioasa:)).Am observat ca are multi sustinatori......cine stie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu