duminică, 11 martie 2012

Eurovizion 2012 Romania:Mandinga pleaca in Baku

  Dupa ce am stat ca pe ace mai mult timp din cauza lipsei banilor pentru ESC ,iata ca in sfarsit am facut rost de banii sau mai bine zis Dan Manoliu a facut rost de banii si a organizat totul intr-un timp foarte scurt.
Acum stim si cine ne va reprezenta la Eurovizion 2012 in Baku,Mandinga cu `Zaleilah`.
Show-ul a fost un pic cam plictisor nu prea ma captivat  cu nimic poate si din lipsa timpului sau a banilor nu au putut organiza ceva mai `tare`....oricum sa zicem mersi ca am avut parte si de asta si vom participa la ESC  anul acesta.
Eram mai mult ca sigura ca cei de la Mandinga vor castiga, pentru ca piesa lor era deja foarte cunoscuta dar si pentru ca este foarte saltareata si te prinde imediat.Elena a cantat destul de ok ,show-ul a fost foarte dragut in concluzie merita sa mearga in Baku si sa se intoarca daca nu castigatori macar in top 10.
Inainte de a vedea cum se prezinta live, preferatul meu era Viky Red cu piesa `If you ever feel`,insa dupa ce am vazut prestatia m-am razgandit.De ce?Pentru ca ma dezamagit,avea o piesa destul de saltatareata si el ce face ...sta pe tot parcursul piesei la pian si mimeaza in loc sa faca si el macar 2-3 pasi pe scena.Pe langa a mai canta si putin cam prost,poate au fost emotile de vina dar ce sa faci,ce e facut e bun facut.Oricum asta nu inseamna ca nu imi mai place piesa o iubesc in continuare.
Culmea este ca mi-am placut cel mai mult cei pe care nu i-am bagat in seama inainte de finala:Ana  Mardare a canta impecabil amandoua piese,a fost perfecta iar cei de la Electric Fence au facut de asemenea o figura foarte frumoasa cu piesa lor in limba romanes,nu degeaba sau clasat pe locut 2 ...are fata aia niste plamani,aoleuuu!
Catalin, a deschis seara cu prestatia lui care a fost un pic cam... fara stralucire dar a canta foarte bine ,deci nu am ce comenta.
Cei de la RPK au fost singuri care au avut o piesa in limba romana, pe care au cantat-o perfect, sunt sigura ca vom mai auzi de baieti astia.
Miss Mary a avut o prestatie plina de energie insa pacat ca ia mai scapat pe ici ,pe colo vocea...si nu  a sunat destul de bine pentru urechile noastre.
Piesa Ralucai Ocneanu  a fost o surpriza pentru mine, pentru ca nu am bagat-o in seama inainte de finala, insa mi-am dat seama ca este o piesa foarte  catchy care imi place foarte mult acum si pe langa a cantat foarte bine...mie cel putin mi-a placut.
De cei de la T&L nu prea am ce sa spun,nu inteleg de ce se bucura de atata popularitate(nu am urmarit X Factor)piesa nu a fost prea stralucita iar interpretarea a lasat de dorit .
Tasha a fost inca o surpriza placuta pentru mine,nu ma asteptam sa cante asa bine live,nu a cantat perfect insa tot ramane  o mare surpriza pentru mine.Asta demonstreaza ca si cei care canta popcorn au voce nu sunt numai modificati prin cine stie ce programe.
Ioana Anuta a iesit pe locul 2 la televoting insa nu prea inteleg de ce.E adevarat imi place piesa ei ,insa varianta de studiou ,in nici un caz live-ul.A sunat prea prost, sa zbenguit prea mult pe scena si a venit imbracata cam aiurea daca ma intrebati pe mine.
Bianca Purcareasa nu a fost chiar norocoasa seri trecute,a avut o problema cu vocea care sa auzit ...pacat de ea.
Ultimul dar nu cel din urma este Ovidiu Anton, tipul care a avut curajul sa se urce pe scena singur ....de fapt cu chitara ,saraca nu prea a scos un sunet dar na ia tinut de urat:)).Interpretarea a fost destul de ok dar nu e piesa perfecta pentru ESC,cine stie poate la anu o sa vina cu o piesa mai buna si atunci o sa il votam.
Pe langa prestatile concurentilor TVR-ul i-a invita pe reprezentanti de anul trecut Hotel Fm sa ne incante cu `Change`si cu o interpetare perfecta.Pe langa am mai avut parte de reprezentanti Irlandei ,gemeni de la Jedward si reprezentanta Frantei ,Anggun care au venit sa isi promoveze melodia.....dar culmea au facut playback....!
In concluzie a fost un show slab,ma asteptam la mult mai mult ,poate la anu daca participam.Oricum ar trebui sa ma multumesc ca participam anul acesta si chiar sper sa facem o figura frumoasa in Baku.
Eu i felicit pe cei de la Mandinga si i sprijin in continuare.
Enjoy!:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu