vineri, 9 martie 2012

New single:Ovi feat. Mike Raw - One Day (Eu si Tu)

Ovi a lansat mult asteptatul(de mine)single `One day`(Eu si Tu) pe pagina lui de Facebook  (www.facebook.com/OviOfficial).
Piesa este o colaborare cu un rapper suedez : Mike Raw si produsa  in studiourile Gala Records de Ovi, Thomas Schulz şi Gabi Huiban.
Inca de cand am ascultat teaserul am fost mai mult decat nerabdatoare sa ascult piesa.Chiar nu am fost deloc dezamagita de piesa, este exact asa cum imi inchipuiam ca va fi.Este clar mult mai diferita fata de  ceea ce  a mai aparut pe piata muzicala de la noi ,desi are si partea comerciala, insa foarte bine ascunsa.

Azi am` rupt`butonul de replay si la fel o sa fie si maine si toata saptamana mai mult ca sigur:)).Piesa iti trasmite acel `vibe` care te scoate la dans si te face sa o asculti din nou si din nou.
Un lucru mai am de spus,daca cei de la radio nu o sa difuzeze piesa asta sunt niste mari prostiiii!
Enjoy!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu