marți, 17 aprilie 2012

Ce inseamna muzica pentru mine?

  Ce am in cap toata ziua,la ce ma gandesc  toata ziua,ce griji am ,ce este cel mai important pentru mine,ce imi place cel mai mult sa fac,ce ma insoteste mai tot timpul?Multe intrebari ,un singur raspuns:muzica,muzica si din nou muzica.
De mult ma batea capu sa fac o postare pe aceasta tema,iata ca a venit timpul si odata cu asta o sa lamuresc si o chestie pe care am mai spus-o dar se pare ca la uni le intra pe o ureche si le iese pe alta.
De mica am avut treaba cu muzica,am iubit-o de mica ,insa fara a se concretiza nimic....din pacate.Inca imi amintesc cum pe la 6-7  in loc sa ma uit la desene animate ma uitam pe Atomic,deabea acum realizez ce muzica avem atunci!Mai conteaza ca nu intelegem ce cantam de fapt:))?Era copil se iarta........Roxana mi-a furat banana,canta Traistariu si eu dupa el :))
Cum incepe la mine o zi buna?Cu muzica bineinteles.Suna alarma de la telefon ,de 2 ani e aceia si nu am de gand sa o schimb,culmea nu urasc melodia, din contra o iubesc din ce in ce mai mult.Deschid televizorul pe un canal de muzica,bineinteles ,am de ales din 5 posturi de obicei aleg Music Channel pentru ca ei au videoclipuri noi si barfe.Micul dejun ,pranzul si cina nu pot fi 100% perfecte daca nu sunt insotite de muzica.
Ce e important pentru mine?Eu trebuie sa stiu tot ce misca in industria muzicala,sunt curioasa cine ce piesa o sa mai lanseze, ce videoclip nou are x, unde a fost filmat etc.
Nu exista ora in care sa nu fiu insotita de muzica pret de minute bune.Nu am ideie ce as face fara muzica......dar nici nu imi doresc sa aflu!
Sunt trista,sunt bucuroasa nu conteaza ce stare am, muzica ma insoteste si ma ajuta.Daca vrei sa fac un lucru perfect da-mi conditii de munca adecvate pentru mine...adica da-mi muzica si poti fi sigur ca o sa iasa un lucru wow, orice ar fi.
Acum sa clarificam un lucru una e sa fi obsedata de o trupa si una e sa i susti!NU sunt obsedata de Sunrise Inc, sunt preferati mei si o sa i sustin atata timp cat o sa faca muzica ,o sa i admir in continuare pentru ca sunt niste baieti de nota 10 care merita sustinuti!
Acum pare o joaca ceea ce fac dar mai tarziu cine stie ...poate lucrurile vor deveni mai serioase cu muzica si concretizez ceva(my dream):)
Enjoy the sound!:):X

Un comentariu:

  1. O zi fara muzica e o zi urata pentru mine!
    Cum zicea Friedrich Nietzsche: "Without music, life would be a mistake." ("Fara muzica ,viata ar fi o greseala")

    RăspundețiȘtergere