luni, 27 decembrie 2010

Cine sunt!???

Eu.Cine sunt eu? Un punct minuscul in aceasta lume, ca o stea printre milioane de alte stele. Dar totusi fiecare are viata lui. Pe cat de mica, pe atat de semnificativa. Am si eu povestea mea ca toata lumea.... Iar cand eu nu voi mai fi o stea acolo , in indepartatul si gigantul univers va straluci pentru mine,in amintirea mea, pierduta printre mii de alte stele. Eu sunt o fiinta, un om cu sentimente. Un om care incearca sa-si croiasca un drum in viata, un om care incearca sa-i dea vietii rost.
Sunt un suflet printre milioane de alte suflete , caruia ii place viata. Pentru a putea duce o viata plina de bucurie si fericire este nevoie sa ne cunoastem, sa ne intelegem, sa ne respectam si sa ne ajutam aproapele, pentru a putea trai impreuna , fara a ne face rau unul altuia.Eu incerc sa fiu o fire vesela si optimista,pentru  a putea merge mai departe.(CiTat_)
Sunt Ramona, am 16 ani(neimpliniti:D) sunt din Timisoara si sunt eleva la colegiul `` F.S NITTI``Timisoara.Sunt pasionata de muzica.......(se poate zice ca mananc muzica pe paine:))..)


Mai multe o sa aflati despre mine la momentul potrivit:D
:*

Un comentariu:

  1. Buna. Ma numesc Cistian, daca se poate as vrea sa ne cunoastem mi-ar face mare placere. id meu de mess cristian_sz89. sper sa accepti sa ne cunoastem. o seara frumoasa iti doresc, ai grija de tine. :*

    RăspundețiȘtergere