duminică, 29 mai 2011

Concert Sunrise INC in Timisoara!Prima parte:))

O sa incep prin a spune ca a fost cea mai frumoasa zi din cea mai frumoasa saptamana,o saptamana traita la maxin,plina de emotii si surprize.Daca luni spre pranz primeam un telefon foarte inportant(castigator)de la o compania care ma informa ca sunt fericita castigatoare a uni set de parfumuri si alte cosmetice,spre seara am parte de o alta surpriza sa i spunem asa.In 23 Mai baieti de Sunrise au anuntat lansare celui mai nou single Yanna pe Radio 21.La ora 6 si ceva melodia era pe radio in premiera>>:X.Dupa care Liviu Hodor i intreba pe baietii``unde mai mai aveti concerte??apoi bomba primu oras pe lista Timisoara.....:Xbine ca stateam jos ca de nu lesinam de mult:D.Dupa aflarea vesti,vine marele chin, unde va avea loc concertul??!!2 zile am rasfoit netu si nu am gasit nimica.Joi disperata i trimit mesaj pe fb lui Silviu,iar vineri cand vin de la scoala,informatia importanta pe care o asteptam era acolo pe ecram si scria `` Sambata 28 mai,ora 17,ne vedem la Timisoara in piata Unirii!!``mai bucurosa nu puteam sa fiu...sau da?!.Daca nu stiati pe Mtv este o emisiune Lol,la care sunt invitati cei mai in voga artisti ai momentului,care aduc cate un cadou pentru fanii.Bineinteles ca si Sunrise Inc au fost invitati si au adus 3 cadourii:Ochelari lui Adi din Lick Shot,un talisman norocos de la Mihai si o bratarica foarte frumoasa de la Silviu.Odata inceput concursul am inceput sa postez diferite filmulte amuzante(in asta consta concursul)pe Fb celor de la Lol.Vineri am chiuliu de la ultimele 2 ore ca sa ajung sa vad emisunea,apoi mare surpriza,iau frumos bratara de la sunrise de de panou si ........ghici la cine merge bratara........la Rosanica din Timisoara,cand am auzit am sarit in sus de bucurie.Atat de bucuroasa am fost incat nu am mai auzit ca am mai primit si un lantisoar(de la cine nu stiu).
Maine o sa scriu inmpresi de la concert,si poate vin si cu un filmulet:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu