duminică, 12 februarie 2012

New song:Gusttavo Lima – Balada

 Dupa ce brazilianu  Michel Telo a inebunit toata planeta cu  “Ai se eu te pego” alt brazilian este preagatit sa ne inebuneasca cu melodia lui.
Este vorba  Gusttavo Lima,varianta mai tanara a lui MT ca sa spunem asa:)),care ne adunce `Balada Boa`, o melodie energica care mai mult ca sigur va prinde la public si in Romania.
Piesa este lansata de mai bine de jumate de an insa eu deabea acum am aflat de ea,in acest timp a strans pe celebrul sitte youtube peste 10.000.000 de vizualizari.
Din cate se pare  Neymar miroase vitoarele hituri ,astfel ca dupa ce a facut din  “Ai se eu te pego”un adevarat fenomen acum este implicat in fenomenul  `Balada Boa`,aparand alaturi de Gusttavo pe scena la un concert unde au declansat o adevarata nebunie.
Acum nu vreau sa aud ca Gusttavo la copiat pe Michel Telo pentru ca nu e adevarat!`Balada Boa `a fost lansata cu o luna inainte pe  30.06.2011 iar  “Ai se eu te pego”pe  25.07.2011 deci pliscu.
Cine pune pariu cu mine ca peste o luna toata lumea va dansa si va canta `Tchê tcherere tchê tchê`?:)

Enjoy!:*

Gusttavo Lima+ Neymar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu