miercuri, 7 martie 2012

Ady Jara - We found the love

   Azi ma plictiseam teribil, asa ca deschis dupa mult timp  winamp-ul  sa vad ce mai am pe acolo.Si bine am facut, pentru ca am gasit o multime de melodii, de care imi era dor sa le ascult, fara sa stiu.De fapt erau pur si simplu uitate acolo.Melodia asta merita cu siguranta sa apara la mine pe blog.
Probabil sau mai bine zis ,niciunu dintre voi nu cred ca stie cine e Ady Jara?Ei bine este un om de radio(Impact FM)care si-a incercat norocul si in muzica.Si bine a facut,zic eu!Doar ca piesa, nu a avut parte de prea mare promovare, de aceia nu  a ajuns la urechile voastre:(.
Mie imi place foarte mult piesa, ma face sa visez.....chitara de la inceput ma fascineaza:X
Piesa a fost lansata la inceputul anului trecut si beneficiaza de un remix marca ,Dj.TayNa&Chris Ferres ,care suna:X.....mama in ce fel suna.
In concluzie merita sa ascultati atat varianta originala cat si remixuL.
Enjoy!:*

Un comentariu: